درحال بارگذاری...

دانلود آلبوم آنپلاگد از سیروان خسروی

توضیحات

دانلود رایگان آلبوم جدید سیروان خسروی به نام آنپلاگد در آواهنگ

Download New Album By Sirvan Khosravi called Unplugged On Avahang

آلبوم آنپلاگد در دوم آذر ماه سال ۱۳۹۵ توسط سیروان خسروی منتشر شده‌است. این آلبوم شامل 7 قطعه آهنگ که به صورت اجرای زنده هستند، می‌باشد.

اجرای زنده قطعات، یه روزی میای، نه نرو، کجایی تو، خاطرات تو، دوست دارم زندگی رو، بازم بتاب و عاشقتم در این آلبوم منحصر به فرد وجود دارند.

آنپلاگد چهارمین آلبوم سیروان است و توسط پخش دنیای هنر به بازار موسیقی به صورت گسترده عرضه شده‌است. پیش از این آلبوم‌های تو خیال کردی بری (۱۳۸۴)، ساعت ۹ (۱۳۸۸) و جاده رویاها (۱۳۹۱)، از این خواننده روانه بازار موسیقی ایران شده‌است.

سیروان خسروی در توضیحاتی درباره کنسرت آنپلاگد و آلبومش گفته‌است: «ایده انجام این کنسرت از سال‌ها پیش تو ذهنم بود تا اینکه دو سال پیش تصمیم گرفتیم با حمایت برند «اکس» این کار رو انجام بدیم. وقتی که ایده انجام مطرح شد، قرار گذاشتیم یا کلاً فراموشش کنیم یا در حد استانداردهای روز دنیا انجامش بدیم. و موسیقی، کارگردانی، تدوین، صدابرداری، طراحی، بسته‌بندی و شیوه معرفی و تبلیغاتش در بالاترین سطح انجام بشه. از اونجا که هیچ‌وقت نخواستم کارهام «باری به هر جهت» باشه و احترام به شما رو، احترام به خودم می‌دونم، برای تولید و آماده‌سازی و انتشار این اثر زمان و انرژی فوق‌العاده زیادی صرف کردیم. در قسمت موسیقی کاوه یغمایی بزرگ، تنظیم ارکستر سازهای زهی رو انجام داد. تنظیم گروه پاپ هم به عهده من بود و بچه‌های گروه هم با اجرای بی‌نظیری که داشتن کار رو به نتیجه رسوندن.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد این آلبوم و بقیه آلبوم های سیروان خسروی به وبسایت شخصی خواننده مراجعه نمایید.

آثار دیگر این خواننده

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *